Subject: Selgitustaotlus Registreerimistasu seaduse rakendamise kohta litsentseeritud krediidiasutuste suhtes
From: "Autokiirpant" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 8 Jan 2025 16:43:28 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Rahandusministeeriumi esindaja,

Meie ettevõte, Autokiirpant OÜ, on litsentseeritud krediidiasutus, mis on
spetsialiseerunud autolaenudele. Alates 1. jaanuarist 2025 kehtib uus
seadus, mille kohaselt tuleb sõiduki omanikuvahetuse korral tasuda
registreerimistasu, välja arvatud juhtudel, kui laenuvõtja registreerib
sõiduki enda nimele pärast litsentseeritud ettevõttelt võetud laenu või
liisingu lõppemist.

Probleemi olemus:

Varasemalt kasutasime meie investorile kuuluvat ettevõtet Capital Finance
OÜ tagatiseks antud sõidukite hoidmiseks. Sellele ettevõttele on
registreeritud sõidukid, mis on olnud tagatiseks krediidilepingute alusel.

Siiski ei ole seaduses otseselt käsitletud olukorda, kus sõiduk kantakse
üle ettevõttelt Capital Finance OÜ lõppkasutajale (laenuvõtjale), kes on
oma krediidilepingu täielikult tasunud, ilma registreerimistasu maksmata.

See tekitab meile märkimisväärseid raskusi, kuna seab piiranguid meie
laenuvõtjatele ja muudab krediidilepingute lõpetamise protsessi
keerulisemaks.

Palve:

Palume selgitada võimalust kohaldada registreerimistasu erandit olukorras,
kus sõiduk kantakse üle ettevõttelt Capital Finance OÜ (tagatiste hoidja)
lõppkasutajale (laenuvõtjale), kes on oma laenu või liisingu täielikult
tasunud.

Oleme valmis esitama kõik vajalikud tõendavad dokumendid, sealhulgas
lepingute koopiad ja litsentsid, et aidata kaasa olukorra lahendamisele.

Palume teie kiiret vastust, kuna see mõjutab otseselt meie igapäevast
tegevust ning meie kohustuste täitmist laenuvõtjate ees.

Lugupidamisega

Andre Sõrm

__________________________

Autokiirpant OÜ

Email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel: +372 5166715 (Office)

 <http://www.autokiirpant.ee/> www.autokiirpant.ee

Skype: autokiirpant/FB: Autokiirpant OÜ